وی افزود: موتور EF۷ پایهگازسوز که سوخت اصلی و پیشفرض آن، گاز طبیعی فشرده است، در نسخه توربو از توان و گشتاور بالاتری نسبت به نمونه تنفس طبیعی برخوردار بوده و با توجه به عدم آسیب به اجزای داخلی آن در اثر استفاده از سوخت گاز، استهلاک پایینی داشته و گزینه مناسبی برای ناوگان تاکسیرانی و حتی مشتریان عادی به شمار میرود.
رادمنش ادامه داد: سورنپلاس محصولی است که در ناوگان حملونقل عمومی نیز مورد توجه است و مشتریان زیادی دارد که با ارتقای موتور آن، رضایتمندی بیشتری برای مصرفکنندگان حاصل خواهد شد.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایرانخودرو گفت: تعامل و تفاهم مناسبی با وزارت کشور برای تولید و عرضه این خودرو در شبکه تاکسیرانی صورت گرفته و امکان افزایش ظرفیت تولید و عرضه آن نیز فراهم است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو محصول وانت آریسان۲ و سورنپلاس به صورت دوگانهسوز تولید میشوند که با توجه به استقبال مشتریان از این محصولات، آمادگی برای افزایش ظرفیت تولید آنها وجود دارد.
source