Wp Header Logo 173.png

نمونه تیونینگ شده فولکس‌واگن گلف نسل دوم با قدرت ۹۰۰ اسب بخار می‌تواند مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰ ثانیه طی کند.


این گلف نسل دوم جدای از رینگ‌های بزرگ خود تفاوت زیادی با نسخه استاندارد ندارد اما زیر بدنه نسبتاً آرام آن قوای محرکه بسیار قدرتمند و چهار چرخ محرکی قرار دارد که اکثر سوپرکارها را شرمنده می‌کند. خودروی موردبحث توسط کیم پاتز تولید شده و از پیشرانه VR6 با حجم ۲.۹ لیتر استفاده می‌کند. البته تغییرات متنوعی در قلب تپنده گلف صورت گرفته که شاخص‌ترین آن‌ها را می‌توان توربوشارژر بورگ وارنر EFR 9180 دانست. بنا بر گزارش رسانه‌ها، خروجی خودرو به ۸۹۸ اسب بخار و گشتاور آن به ۹۹۹ نیوتون متر می‌رسد.

اکستریم VX اکستریم VX

این قدرت عظیم از طریق گیربکس ۵ سرعته سکونشئال و سیستم چهار چرخ محرک ۴Motion خود فولکس‌واگن راهی چرخ‌ها می‌شود. مالک این گلف نسل دوم در یک مسابقه ۴۰۰ متر خارج از برلین شرکت کرده و توانسته با آن رکوردهای قابل‌توجهی بر جای بگذارد. همچنین یکی از شیرین‌کاری‌های خودرو را می‌توان برن اوت همه چرخ‌ها دانست. پاتز توانسته مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۰۷ ثانیه و با سرعت ۲۳۹ کیلومتر در ساعت طی کند که اگرچه به پای ابر خودروهای مدرنی همچون ریمک نورا یا پورشه ۹۱۱ توربو S نمی‌رسد اما عملکردی فوق العاده است.

پرفورمنس این گلف نسل دوم زمانی جذاب‌تر جلوه می‌کند که طراحی جعبه‌ای و نبود کشش در خط استارت را هم در نظر بگیرید. با وجود استارت بهتر حدس می‌زنیم رکورد ۴۰۰ متر خودرو به زیر ۱۰ ثانیه برسد. نظر شما درباره این هیولای کوچک چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۶ رای

source

separjelo.ir

توسط separjelo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *