به گزارش بازار، اکنون آرین همآهنگ با گامی جدید به سوی همافزایی و هماهنگی در درون، هویت بصری خود را نیز به عنوان نمود بیرونی این تغییرات نوسازی و بازطراحی کرده است.
در این نو شدن، ارتباط با عنصر اصلی (نشان قدیمی) حفظ شده است و همزمان رنگها و عناصر بصری جدید که نمایانگر یگانگی در عین تنوع صنایع هستند، با هدف بازتاب تعهد آرین به نوآوری و تداوم انتخاب شدهاند.
تاریخچه گروه آرین:پس از تأسیس در سال 1389 و عقد قرارداد همکاری رسمی با شرکت میتسوبیشی ژاپن، گروه آرین فعالیت خود در بخش واردات خودروهای سواری را آغاز کرد. هرچند فعالیت این گروه تنها در این حوزه محدود نشد و پس از مدت کوتاهی بخشهای دیگر از جمله خودروهای تجاری، تایر و همچنین ماشینآلات سنگین را به سبد فعالیتهای خود اضافه کرد و با در اختیار گرفتن سایت تولیدی خمین، به عرصه تولید نیز وارد شد.
در هویت بصری جدید، رنگ سبز مختص به خودروهای سواری، رنگ آبی نشاندهنده خودروهای تجاری، رنگ زرد مشخصکننده بخش تایر و رنگ نارنجی معرف ماشین آلات سنگین در نظر گرفته شده است.
در حال حاضر گروه آرین، هلدینگی متشکل از بخشهای متعدد است که از جمله آنها میتوان به حمل و نقل، واسپاری، قطعات یدکی و انرژی در کنار چهار بخش قبلی اشاره کرد. اخیراً، گروه آرین یکی از شرکتهای پیشرو از حیث تمایز و سهم بازار بوده و بیش از 1,500 متخصص به صورت مستقیم در این مجموعه به فعالیت مشغول هستند. این مجموعه مشتاقانه به دنبال توسعه فعالیتهای خود در بخشهای فوقالذکر است و به صورت خستگیناپذیر تعالی را سرمشق خود قرار داده است.
source