بنابر گزارش روابط عمومی گروه زر، کمپین محصولات کانفکشنری گروه زر ، با نشان تجاری THE KING OF TASTE، که نمای خیرهکنندهای در شهر تهران ساخته، آغاز شده و محصولات جدیدش را در معرض دید همگان قرار داده است.
کمپین گروه زر با این اقدام سعی دارد محصولات محبوب این شرکت و فعالیتهای آن را معرفی کند و مصرف کنندگان را از عرضه متنوع و نوین محصولات خود آگاه سازد.
این گروه با هدف معرفی بهتر و افزایش آگاهی مصرف کنندگان محصولات کانفکشنری گروه زر ، با اکران هم زمان بیش از ۶۰ بیلبورد در مناطقی از تهران و با چهار برند محبوب تریپرز، وینکرز، بیسباکس و هانیپرز در دو گروه محصولی کیک و ویفر کارش را شروع کرده است.
این کمپین یک ماهه تا تاریخ ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۳ در فضاهای متفاوتی اجرا و شروعی جدید برای ارائه تصویری تازه از این محصولات در ذهن مخاطبین است.
مخاطبان و علاقمندان به محصولات کانفکشنری گروه زر با دنبال کردن صفحه اینستاگرام هر برند شناخت بیشتری از محصول و برنامههای اجرایی خلاقانه آن پیدا می کنند و درکنار این آگاهی می توانند با شرکت در مسابقه طراحی شده دراین کمپین از جوایز ویژهای آن نیز برخوردار شوند.
شرکت زرکام که زیرمجموعه گروه صنعتی و پژوهشی زراست، خود جز بهترین ها و بزرگترینهای تولید کانفکشنری در منطقه است و درکنار شکست انحصار برندهای خارجی فعال در صنعت شیرینی، سطح رقابت بین تولیدکنندههای داخلی را نیز ارتقا داده و باکیفیتترین محصولات را با قیمت مناسب راهی بازار می کند.
این شرکت با هدف ارتقای سطح کیفی صنعت شیرینی و شکلات در کشور، با معرفی ۴۰۰ محصول قدم به میدان گذاشته و تا به امروز، یکی از موفقترین تولیدکنندهها در این زمینه بهشمار میرود.
تمامی محصولات کانفکشنری گروه زر شامل ویفرهای وینکرزو تریپرز، بیسکویتهای بیس باکس، لایت کیک هانیپرز و سایر محصولات میتواند به عنوان یک میانوعده عالی با طعم خاصتر از آنچه تابه حال تجربه کردهاید، انتخاب شود.
کیفیت بالای این محصولات برای بخش بزرگی از جامعه ثابت شده و در سبد خرید گروههای مختلفی از افراد در سنین و ذائقههای مختلف قرارگرفته است.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و شرکت در مسابقه این کمپین، می توانند نام محصول را در کنار عبارت official به صورت نمونه هانیپرز جستجو کنند: @hanipers_official
صنعت و معدن
source