Wp Header Logo 2017.png

هیوندای: مردم از نمایشگر های بزرگ خسته شده‌اند

عصر خودرو- درست مثل تویوتا، هیوندای هم در طراحی بخش داخلی محصولات خود و در کنار نمایشگر های لمسی از دکمه های فیزیکی استفاده می‌کند. حتی برخی انتقاد میکردند که چرا مدل جدید Ioniq ۵ دارای تعداد قابل توجهی دکمه فیزیکی است اما هیوندای به این موضوع افتخار می‌کند زیرا طبق آخرین نظرسنجی ها مردم از نمایشگر های لمسی بزرگ خسته شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، یکی از طراحان اصلی هیوندای گفت که این کمپانی مدت ها نمایشگر همه کاره تسلا را تحسین می‌کرد اما در آخرین تحقیقات و نظرسنجی های منتشر شده توسط یک استودیوی طراحی در کالیفرنیای آمریکا به این مسأله پی برده‌اند که حقیقت چیز دیگری است.

این تحقیقات نشان می‌دهد مردم در استفاده از ویژگی های معمول خودرو دکمه های فیزیکی را ترجیح می‌دهند. منو های پیچیده و وقت گیر و حتی دکمه های لمسی کاربران را دچار استرس و سردرگمی کرده و حس عدم اطمینان از عملکرد درست خودرو را به آنها القا می‌کند.

 

در بحث ارتقای امنیت رانندگی هم هیوندای اعلام کرد در بسیاری از مواقع نمایشگر های یکپارچه باعث پرت شدن حواس راننده می‌شوند ولی فشار دادن دکمه ها یا چرخاندن درجه های معمولی که به شکل برجسته و در مکان ثابت قرار دارند بسیار سریع و بدون فکر صورت می‌گیرد.

source

separjelo.ir

توسط separjelo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *