Wp Header Logo 617.png

دپارتمان پلیس آلمان برای جمایت از تیونرهای این کشور از محصول AC اشنایتزر استفاده کرده است.

اکستریم VX اکستریم VX

زمانی که نسل تازه M2 رونمایی شد، حاشیه‌های زیادی را با خود به‌همراه داشت؛ تا اینکه رسانه‌های متعدد پس از بررسی‌های گوناگون، متوجه عملکرد خوب آن شدند؛ هر چند هنوز هم چهره این خودرو به دل همه نمی‌نشیند. در هرصورت، پلیس آلمان تصمیم گرفته تا از این محصول در ناوگان خود استفاده کند.

این خودرو در کنار بهره‌وری از طرح بدنه و رنگ‌بندی مخصوص خودروهای پلیس به رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی «AC4» طلایی-مسی مجهز است که درکنار اجزای آیرودینامیکی دیگر مانند اسپلیتر، بال و تیغه‌های بادشکن جلو مجموعه خودروی جدید پلیس آلمان را آماده کرده است.

مجموعه AC اشنایتزر برای ایجاد راندمان بهتر، از سیستم فنربندی بادی تظیم‌پذیر تازه RS استفاده کرده و فاصله کف خودرو با زمین را هم تا ۳۵ میلی‌متر کاهش داده است تا پیشرانه ۶ سیلندر خطی تویین توربوی بی‌ام‌و بتواند به‌خوبی عملکرد خود را روی جاده نشان دهد. موتور یادشده به‌لطف تغییراتی که مهندسان AC در آن ایجاد کرده‌اند توان تولید ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۶۷۳ نیوتن متر گشتاور را دارد. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که شتاب اولیه و حداکثر سرعت این خودرو هم بهبودیافته باشد؛ چون پلیس‌های آلمان باید بتوانند از پس خودروهای بسیاری سریعی بربیایند.

کابین این مدل هم تغییرات مختلفی را به خود دیده است تا بتواند نیروهای پلیس را بهتر از قبل همراهی کند. ازجمله افزونه‌های مختلفی که در کابین M2 AC اشنایتزر می‌توان به نگهدارنده کلید تازه، کنترلرهای i درایو، پدال جدید و جایگاه استراحت پا از جنس آلومینیوم اشاره کرد. پدال شیفترهای M2 هم بزرگ‌تر شده‌اند. AC یک تابلو دستی توقف را هم برای این خودرو توسعه داده است تا پلیس بتواند خودروهای متخلف را متوقف کند.

اما چرا پلیس آلمان به‌جای استفاده از نسخه‌ عادی M2 به سراغ نمونه تقویت‌شده AC اشنایتزر رفته است؟ ظاهرا وزارت حمل‌ونقل و دپارتمان پلیس کشور آلمان در حمایت از کمپین «تیونینگ ایمن است» تصمیم گرفته‌اند از این خودروی تیونینگ شده استفاده کنند. AC اشنایتزر هم در انجام وظیفه‌خود کم نگذاشته و محصولی تمام عیار را به زیباترین شکل ممکن برای گشت‌های پلیس آماده کرده است.

نسل تازه M2 بهار امسال با ۴۸۰ اسب بخار قدرت رونمایی شد. این خودرو با تکیه‌بر پیشرانه استاندارد بی‌ام‌و در عرض ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. وزن بدنه M2 جدید برابر ۱,۸۰۰ کیلوگرم اعلام شد. کابین مدل ۲۰۲۵ این خودرو هم دو نمایشگر لمسی یکپارچه شده روی داشبورد سود می‌برد که به‌همراه تودوزی‌های چرمی و فرمان بزرگ M، فضایی مدرن را در اختیار خریداران بی‌ام‌و قرار می‌دهد. نظر شما درباره نسل تازه بی‌ام‌و M2 چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲۷ رای

source

separjelo.ir

توسط separjelo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *