Wp Header Logo 555.png

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، قبل از پاندمی کرونا موجودی انبار خودروسازان زیاد و خرید و فروش بازار خوب بود، اما با شروع پاندمی و کم شدن استفاده از خودرو، خرید و فروش هم به پایین ترین حد خود رسید. خودروسازان مجبور شدند که معرفی، تولید و عرضه مدل های جدید را متوقف یا به بعد موکول کنند.

در سال 2024 و چند سال پس از پایان پاندمی، موجودی انبار بسیاری از خودروسازان تقریبا به دوران قبل از کرونا بازگشته و به هر شکل این موجودی باید به فروش برسد. فروش خودرو کم کم به روال عادی برگشته و در نتیجه خودروسازان تخفیف های خوبی برای خریداران اعمال می‌کنند و بودجه بیشتری برای تبلیغ و ایجاد شرایط مناسب جذب مشتریان دارند.

همچنین وضعیت بازار به شکلی است که خودرو های اقتصادی بیشتر از قبل مورد استقبال قرار می‌گیرند و تولید کنندگان خودرو محصولات متنوع بیشتری در این زمینه ارائه می‌کنند. همچنین نمایندگی های فروش برای پیشنهاد کردن تخفیف های خاص به مشتریان خود آزاد تر از گذشته هستند.

 

source

separjelo.ir

توسط separjelo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *