Wp Header Logo 1091.png

وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین اولین جزئیات از سدان جدید بی وای دی e7 را منتشر کرده است.
بی وای دی e7

پیش از این تصاویر جاسوسی سدانی مرموز از بی وای دی منتشر شده بود و حالا می‌دانیم که این خودرو e7 نام دارد. با توجه به ابعاد و نام خودرو می‌توان حدس زد که e7 جزئیات جالبی را به همراه خواهد داشت. با اینکه اولین خودروی برقی بی وای دی با نام e6 شناخته می‌شد اما این برند در سال‌های اخیر از پیشوند e برای محصولات بازار چین خود استفاده نکرده است. نام e5 هم قبلاً برای نسخه برقی از نسل اول مدل شین بکار رفته بود و شاید نام e7 هم اشاره‌ای به جایگاه قیمتی سدان جدید بی وای دی داشته باشد.

اکستریم VX اکستریم VX

در کاتالوگ منتشر شده توسط وزارت صنعت چین، بی وای دی e7 بسته به نسخه تولیدی وزن ۱۴۹۹ و ۱۵۶۶ کیلوگرمی خواهد داشت. طول/عرض/ارتفاع این خودرو برابر با ۴۷۸۰/۱۹۰۰/۱۵۱۵ میلی‌متر بوده و فاصله بین محورهای آن نیز ۲۸۲۰ میلی‌متر است. باید به این نکته اشاره کرد که ابعاد بی وای دی e7 تقریباً مشابه مدل برقی سیل بوده و همچنین از نظر طراحی نیز شباهت‌هایی بین دو خودرو دیده می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود نتیجه بگیریم e7 نسخه‌ای ارزان‌تر از سیل خواهد بود مخصوصاً اینکه از دستگیره‌های در سنتی در آن استفاده می‌شود. شاید چینی‌ها به دنبال کاهش هزینه‌های تولید بوده‌اند و e7 را با تجهیزات ساده‌تر توسعه داده‌اند.

هر دو نسخه e7 به موتور برقی با قدرت ۱۳۴ اسب بخار قدرت مجهز هستند و حداکثر سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعتی دارند. با وجود رینگ‌های ۱۶ اینچی به نظر می‌رسد علاوه بر کاهش هزینه‌های تولید، بی وای دی به دنبال کسب حداکثر توان پیمایش هم بوده است. با اینکه ظرفیت باتری e7 مشخص نشده اما این سدان به باتری تیغه‌ای لیتیوم آهن فسفات مجهز خواهد شد. خودروی e5 اساساً گزینه‌ای برای سرویس‌های اشتراکی و تاکسیرانی بود و انتظار می‌رود مدل e7 نیز همین شرایط را داشته باشد. در آینده و با رونمایی رسمی از e7 اطلاعات بیشتری را در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۴ رای

source

separjelo.ir

توسط separjelo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *