ردیف |
شرح خدمات وانت آریسان
|
تعرفه مصوب (ریال) |
۱ |
تعمیر کامل موتور |
۴۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۲ |
تعمیر نیمموتور (سرسیلندر و کارتل) |
۲۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۳ |
پیاده و سوار کردن موتور جهت شاسیکشی |
۲۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۴ |
تعمیر کامل سرسیلندر |
۱۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۵ |
تعویض واشر منیفولد دود و بنزین |
۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۶ |
تعویض واشر گلویی اگزوز |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۷ |
باز و بسته کردن کارتل و تعویض اویل پمپ |
۶,۲۰۰,۰۰۰ |
۸ |
تعویض فشنگی روغن |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۹ |
تعویض واشر درب سوپاپ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۰ |
فیلرگیری سوپاپ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۱ |
تعویض واترپمپ |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۲ |
تعویض تسمه دینام |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۳ |
تعویض تسمه کولر |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۴ |
باز و بسته کردن تسمه دینام و فولی سر میللنگ |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۱۵ |
تعویض تسمه سفتکن و غلتکها |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۶ |
تعویض کاتالیست |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۷ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض شمع |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۸ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۹ |
تعویض ترموستات |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۰ |
تعویض رادیاتور آب |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۱ |
هواگیری و ریختن ضدیخ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۲ |
تعویض شیلنگ بالای رادیاتور |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۳ |
تعویض شیلنگ پایین رادیاتور |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۴ |
تعویض شیلنگ بخاری کوتاه |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۵ |
تعویض شیلنگ بخاری بلند |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۶ |
تعویض فشنگی آب |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۷ |
تعویض پایه دسته موتور راست |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۸ |
تعویض دسته موتور راست |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۹ |
تعویض دسته موتور چپ |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۰ |
تعویض باک بنزین |
توافقی |
۳۱ |
تعویض پمپ بنزین |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۲ |
تعویض فیلتر بنزین |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۳ |
تعویض لوله رفت بنزین |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳۴ |
تعویض لوله برگشت بنزین |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳۵ |
تعویض منبع کنیستر |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۶ |
تعمیر کامل گیربکس |
۲۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۷ |
تعویض کیت کلاچ |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۳۸ |
تعویض سیم کلاچ |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳۹ |
تعویض کائوچویی پدال کلاچ |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۴۰ |
تعویض لیور دنده |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۴۱ |
تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس |
۱۱,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۲ |
تعویض سنسور کیلومتر |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۴۳ |
تعمیر پمپ کلاچ پایین و هواگیری |
– |
۴۴ |
تعمیر پمپ کلاچ بالا و هواگیری |
– |
۴۵ |
تعویض کاسه نمد ته میل لنگ |
۱۱,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۶ |
باز و بستن پلوس و تعویض بلبرینگ پلوس عقب |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۴۷ |
باز و بستن پلوس چپ و تعویض بلبرینگ پلوس عقب |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۴۸ |
تعویض رام زیر موتور |
۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۹ |
تعویض کمک های جلو هر عدد |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۰ |
باز و بستن طبق و تعویض بوش |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۱ |
تعویض موج گیر جلو هر طرف |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۵۲ |
تعویض قرقری فرمان هر طرف |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۳ |
تعویض سیبک فرمان هر طرف |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۴ |
تعویض سیبک زیر کمک هر طرف |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۵۵ |
تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر با بوش میل تعادل |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۵۶ |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۷ |
میزان فرمان دستی |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۵۸ |
میزان فرمان با دستگاه |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۵۹ |
باز و بست کمک عقب هر طرف |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۰ |
بادگیری فنرهای عقب دو طرف |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۱ |
تعویض کمک عقب هر طرف |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۲ |
باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان |
۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۶۳ |
تعویض پمپ هیدرولیک |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۶۴ |
تعویض منبع هیدرولیک |
۵,۴۰۰,۰۰۰ |
۶۵ |
تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۶ |
تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۷ |
تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۸ |
تعویض گردگیر فرمان چپ |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۹ |
تعویض گردگیر فرمان راست |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۰ |
تنظیم غربیلک فرمان |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۱ |
تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک |
۸,۸۰۰,۰۰۰ |
۷۲ |
تعویض چهارشاخه فرمان |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۷۳ |
باز و بستن تلسکوپی فرمان |
۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۴ |
تعویض بوستر و باز و بستن پدال |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۷۵ |
تعویض موتور ABS و کالیبراسیون |
۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۶ |
تعویض سنسور ABS چرخ جلو |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۷۷ |
تعویض ترمینال ترمز |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۷۸ |
تعویض پمپ ترمز |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۹ |
تعویض کالیپر چرخ جلو |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۰ |
تعویض دیسک چرخ جلو هر طرف |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۱ |
تعویض شلنگ ترمز جلو |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۸۲ |
تعویض لنت جلو دو طرف |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۸۳ |
بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۴ |
تعویض سنسور ABS چرخ عقب هر طرف |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۸۵ |
تعویض کاسه چرخ عقب هر طرف |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۸۶ |
تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۸۷ |
تعویض شلنگ ترمز عقب هر طرف |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۸۸ |
تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۸۹ |
تعویض سیم ترمز دستی بلند |
۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۰ |
تعویض تفنگی ترمز دستی |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
source