ردیف |
شرح خدمات |
تندر وانت |
۱ |
تعمیر کامل موتور |
۷۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۲ |
تعمیر نیم موتور (سر سیلندر و کارتل) |
۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۳ |
پیاده و سوار کردن موتور جهت شاسی کشی |
۳۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۴ |
تعمیر کامل سر سیلندر |
۳۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۵ |
تعویض اورینگ منیفولد هوا |
۶,۸۰۰,۰۰۰ |
۶ |
تعویض واشر منیفولد دود |
۸,۷۰۰,۰۰۰ |
۷ |
تعویض واشر گلویی اگزوز |
۳,۴۰۰,۰۰۰ |
۸ |
تعویض واشر کارتل و توری اویل پمپ |
۰ |
۹ |
باز و بسته کردن کارتل و تعویض اویل پمپ |
۲۵,۶۰۰,۰۰۰ |
۱۰ |
تعویض فشنگی روغن |
۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۱ |
تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم |
۱۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۲ |
تعویض تسمه تایمینگ |
۱۰,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۳ |
تعویض تسمه دینام |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۴ |
تعویض تسمه کولر |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۵ |
باز و بسته کردن تسمه دینام و فولی سر میل لنگ |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۶ |
تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۷ |
تعویض کاتالیست |
۶,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۸ |
باز و بست کوئل جهت تعویض شمع |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۹ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۲۰ |
تعویض هوزینگ ترموستات |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۱ |
تعویض ترموستات |
۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۲ |
تعویض رادیاتور آب |
۸,۷۰۰,۰۰۰ |
۲۳ |
تعویض منبع انبساط |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۴ |
هواگیری و ریختن ضدیخ |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۵ |
تعویض شلنگ از منبع به سه راهی |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۶ |
تعویض شلنگ از رادیاتور به منبع انبساط |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۷ |
تعویض شیلنگ بالای رادیاتور |
۳,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۸ |
تعویض شیلنگ پایین رادیاتور |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۹ |
تعویض شیلنگ بخاری کوتاه |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۳۰ |
تعویض شیلنگ بخاری بلند |
۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۳۱ |
تعویض فشنگی آب |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۲ |
تعویض دسته موتور راست |
۳,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۳ |
تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۳۴ |
تعویض دسته موتور شاتونی |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۵ |
تعویض باک بنزین |
توافقی |
۳۶ |
تعویض پمپ بنزین |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۷ |
تعویض فیلتر بنزین |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۸ |
تعویض لوله رفت بنزین |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۳۹ |
تعویض لوله برگشت بنزین |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۰ |
تعویض منبع کنیستر |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۱ |
تعمیر کامل گیربکس |
۵۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۲ |
تعویض کیت کلاچ |
۲۰,۵۰۰,۰۰۰ |
۴۳ |
تعویض سیم کلاچ |
۳,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۴ |
تعویض لیور دنده |
۶,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۵ |
تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس |
۴۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۴۶ |
تعویض سنسور کیلومتر |
۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۴۷ |
باز و بست گیربکس جهت تعویض کاسه نمد ته میل لنگ |
۲۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۸ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۴۹ |
باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس |
۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۵۰ |
تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس |
۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۱ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست |
۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۲ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ |
۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۳ |
تعویض رام زیر موتور |
۱۷,۶۰۰,۰۰۰ |
۵۴ |
تعویض کمک های جلو هر عدد |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۵ |
باز و بستن طبق هر دو طرف |
۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۶ |
تعویض موج گیر جلو هر طرف |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۵۷ |
تعویض قرقری فرمان هر طرف |
۳,۷۰۰,۰۰۰ |
۵۸ |
تعویض سیبک فرمان هر طرف |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۹ |
تعویض سیبک زیر کمک هر طرف |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۰ |
تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر با بوش میل تعادل |
۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۱ |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف |
۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۲ |
تعویض کامل اکسل (ABS) |
۱۷,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۳ |
میزان فرمان دستی |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۶۴ |
میزان فرمان با دستگاه |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۶۵ |
تعویض کمک عقب هر طرف |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۶ |
تعویض بلبرینگ چرخ عقب هر طرف |
۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۷ |
تعویض محور بلبرینگ چرخ عقب هر طرف |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۶۸ |
باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان |
۳۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۹ |
تعویض پمپ هیدرولیک |
۱۰,۲۰۰,۰۰۰ |
۷۰ |
تعمیر پمپ هیدرولیک |
۱۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۲ |
تعویض منبع هیدرولیک |
۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۷۳ |
تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک |
۹,۲۰۰,۰۰۰ |
۷۴ |
تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۷۵ |
تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان |
۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۶ |
تعویض پایه دینام |
۱۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۷۷ |
تعویض گردگیر فرمان چپ |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۸ |
تعویض گردگیر فرمان راست |
۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۹ |
تنظیم غربیلک فرمان |
۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۸۰ |
تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک |
۱۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۸۱ |
تعویض چهارشاخه فرمان |
۱۰,۲۰۰,۰۰۰ |
۸۲ |
باز و بستن تلسکوپی فرمان |
۱۰,۲۰۰,۰۰۰ |
۸۳ |
تعویض فشنگی هیدرولیک |
۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۴ |
تعویض بوستر و باز و بستن پدال |
۹,۶۰۰,۰۰۰ |
۸۵ |
تعویض موتور ABS و کالیبراسیون |
۸,۷۰۰,۰۰۰ |
۸۶ |
تعویض سنسور ABS چرخ جلو |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۸۷ |
تعویض پمپ ترمز |
۶,۲۰۰,۰۰۰ |
۸۸ |
تعویض کالیپر چرخ جلو |
۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۸۹ |
تعویض دیسک چرخ جلو هر طرف |
۴,۳۰۰,۰۰۰ |
۹۰ |
تعویض شلنگ ترمز جلو |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۹۱ |
تعویض لنت جلو دو طرف |
۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۹۲ |
بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۳ |
تعویض سنسور ABS چرخ عقب هر طرف |
۲,۲۰۰,۰۰۰ |
۹۴ |
تعویض کاسه چرخ عقب هر طرف |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۹۵ |
تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف |
۲,۹۰۰,۰۰۰ |
۹۶ |
تعویض شلنگ ترمز عقب هر طرف |
۲,۵۰۰,۰۰۰ |
۹۷ |
تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف |
۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۸ |
تعویض سیم ترمز دستی راست |
۳,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۹ |
تعویض سیم ترمز دستی چپ |
۳,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰ |
تعویض تفنگی ترمز دستی |
۵,۳۰۰,۰۰۰ |
source