Wp Header Logo 2593.png

 به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این فرد گفت که شرکت‌ های چینی در صنایع مختلف بزرگترین اقتصاد اروپا، از مخابرات گرفته تا رباتیک سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما هنوز در آنجا تولید سنتی خودرو راه‌اندازی نکرده‌اند، حتی  با وجود این حقیقت که کمپانی بزرگی مثل مرسدس‌بنز دو سهامدار بزرگ چینی دارد.

هرگونه حرکت و اقدام عملی در این راستا می‌تواند حساس‌ترین‌ سرمایه‌ گذاری سیاسی چین تا به امروز باشد.
فولکس‌واگن مدت ها نماد قدرت صنعتی آلمان بوده است ولی حالا بخاطر کاهش تقاضای بازار احتمالا مجبور به تعطیلی چند کارخانه خود شود.

ساخت خودرو در آلمان برای فروش در اروپا به سازندگان خودرو های برقی کشور چین اجازه می‌دهد تا از پرداخت تعرفه های اتحادیه اروپا بر خودرو های برقی وارداتی از چین اجتناب کنند و می‌تواند تهدید بزرگ‌تری برای تولیدکنندگان اروپایی باشند.

روابط بین چین و آلمان سرد شده است زیرا ائتلاف فعلی تلاش می‌کند وابستگی به چین را کاهش دهد. وزیر امور خارجه آلمان، آنالنا بربوک، رئیس‌جمهور چین، شی جین‌پینگ را به عنوان دیکتاتور توصیف کرده و چین را به عنوان رقیب معرفی کرده است.

یک منبع از وزارت امور خارجه آلمان گفت که چین به یک رقیب سیستماتیک تبدیل شده است.

فولکس‌واگن در حال بررسی برای استفاده جایگزین از کارخانه های خود در Dresden و Osnabrueck است تا هزینه های عملیاتی خود در آلمان را کاهش دهد. بزرگترین خودروساز اروپا که برند هایی مثل پورشه، آئودی، اشکودا، بنتلی، لامبورگینی و بوگاتی را در اختیار دارد، در حال حاضر بخاطر حضور رقبای سرسخت چینی دچار کاهش فروش جهانی است.

source

separjelo.ir

توسط separjelo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *