Wp Header Logo 2434.png

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن قره‌ای، قائم‌مقام مدیرعامل ایران‌خودرو در حوزه استراتژی و توسعه محصول گفت: ایران‌خودرو اقدامات گسترده‌ای در حوزه کنترل کیفیت، تامین قطعات و امدادرسانی به‌ویژه در ایام نوروز، آغاز کرده است.

وی افزود: رسیدگی به شکایات مشتریان در اولویت این‌ شرکت قرار دارد و در صورت نیاز، خودروهای دارای نقص تحت فراخوان اصلاحی قرار خواهند گرفت.

قائم‌مقام مدیرعامل ایران‌خودرو گفت: فرآیند بررسی خودروها پیش از تحویل به مشتریان با دقت بیش‌تری انجام می‌شود و تاکنون 10 ایراد اساسی شناسایی و برطرف شده است.

 

 

.

 

 

انتهای پیام/

source

separjelo.ir

توسط separjelo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *