Wp Header Logo 1038.png

هنسی این بار سراغ جی‌ام‌سی یوکان دنالی آلتیمیت رفته و قدرت پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 آن را از ۴۲۰ به ۶۰۰ اسب بخار افزایش داده است.

اکستریم VX اکستریم VX

دنالی آلتیمیت با قیمتی که از ۱۰۴,۸۹۰ دلار آغاز می‌شود، گران‌ترین نسخهٔ جی‌ام‌سی یوکان به‌حساب می‌آید. این نسخه به‌صورت استاندارد با رینگ‌های ۲۴ اینچی به رنگ خاکستری متالیک عرضه می‌شود. یوکان دنالی آلتیمیت به پیشرانهٔ آشنای ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی مجهز است که ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نئون متر گشتاور دارد. نیروی این موتور هم از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. به لطف این نیرو، یوکان با وجود وزن ۲۷۲۰ کیلوگرمی، ظرف تنها ۵.۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت را دارد.

این اعداد اما نتوانستند مردان هنسی را تحت تأثیر قرار دهند و به همین دلیل، موتور V8 جی‌ام‌سی را به یک سوپرشارژر ۳ لیتری و اینترکولر جریان بالا مجهز کردند تا قدرت به ۶۰۰ اسب بخار افزایش پیدا کند. علاوه بر این، خریداران می‌توانند رینگ و لاستیک پرفورمنس برای افزایش چسبندگی و ترمزهای قوی‌تر برای مطابقت با قدرت بیشتر موتور را هم سفارش دهند. تیونر تگزاسی برای اینکه یوکان H600 را از نمونه‌های معمولی متمایز کند، آن را به نشان بیرونی هنسی و پلاک موتور با شماره سریال مجهز کرده است. برای آرامش خاطر خریداران نیز این خودرو با گارانتی سه‌ساله یا ۵۸ هزار کیلومتر از سوی هنسی عرضه می‌شود.

این تیونر به ظاهر و کابین یوکان دنالی آلتیمیت اما دست نزده و بنابراین شاهد همان طراحی لوکس و جذاب نسخهٔ معمولی هستیم ولی رانندگان خودروهایی که در بزرگراه مغلوب یک شاسی‌بلند ۳ تنی ۶۰۰ اسب بخاری می‌شوند، وقتی نوشتۀ هنسی در پشت خودرو را ببینند متوجه خواهند شد که این یک یوکان معمولی نبوده است!

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۷۵ رای

source

separjelo.ir

توسط separjelo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *