Wp Header Logo 2419.png

یک شرکت ارتباطات اینترنتی و تلویزیونی انگلیس برای کاهش ضررهای خود دوهزار کارمند بخش تماس بامشتریان را اخراج و هوش مصنوعی را جایگزین آنها می کند.

به گزارش تجارت نیوز، اسکای، شرکت پخش محتوای تلویزیونی و ارتباطات انگلیسی که سرویس اینترنت موبایل و ثابت را فراهم می کند دو هزار کارمند مرکز تماس با مشتریان خود را اخراج و چت بات ها را جایگزینشان می کند. این شرکت مدعی شده مردم از تماس با کارمندان خدمات مشتریان خسته شده اند.

این شرکت از سه مورد از ۱۰ مرکز تماس خود در استوک پورت، شفیلد و لیدز را تعطیل می کند و هفت درصد نیروی انسانی خود را کاهش می دهد.

در عوض اسکای روی کارمندانی که تمام وقت سرویس پشتیبانی چت آنلاین را انجام می دهند و مقر آنها خارج از انگلیس است و همچنین چت بات های هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند.

اسکای مدعی است اکنون بیشتر مشتریانش می خواهند فعالیت هایی مانند تجدید قرارداد و پرداخت صورتحساب را به جای تماس با پشتیبانی از طریق اپلیکیشن و وب انجام دهند.

این شرکت پیش بینی می کند در سال های آینده چند میلیون تماس کمتر دریافت کند به طوریکه حجم سالانه تماس ها از ۲۵ میلیون به ۱۷ میلیون در ۲۰۲۹ برسد.

این درحالی است که شرکت با ضررهای کلان روبرو است. اسکای در ۲۰۲۳ میلادی از ضرر ۷۷۳ میلیون پوندی خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

source

separjelo.ir

توسط separjelo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *