نسخهٔ فیسلیفت پژو لندترک با یک پیشرانهٔ ۲.۲ لیتری دیزلی قویتر عرضه خواهد شد که بهصورت استاندارد با سامانهٔ چهارچرخ محرک همراه است.
پژو حدود پنج سال پس از عرضهٔ لندترک به بازار، فیسلیفتی را برای این پیکاپ تدارک دیده است. لندترک که بر اساس چانگان کایسن F70 ساخته شده، با نام فیات تیتانو و رم ۱۲۰۰ هم در آمریکای جنوبی عرضه میشود. مهمترین تغییر ظاهری لندترک مدل ۲۰۲۵، بازطراحی جلوپنجره با لوگوی جدید پژو است. طراحان در این قسمت تریم کرومی را کنار گذاشته و الگوی داخلی تمام مشکی جدیدی را برای جلوپنجره در نظر گرفتهاند. در عقب هم سپر خودرو بازطراحی شده و نوشتهٔ بزرگ PEUGEOT روی در پشتی خودنمایی میکند.
خبر مهمتر در مورد لندترک مدل ۲۰۲۵، ارائهٔ یک پیشرانهٔ ۲.۲ لیتری چهار سیلندر توربودیزل جدید است که ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور که بهصورت استاندارد همراه با سامانهٔ چهارچرخ محرک ارائه میشود، با گیربکس شش سرعته دستی یا هشت سرعته اتوماتیک قابل انتخاب خواهد بود. لندترک با این موتور جدید، ظرفیت بار بیشتری نسبت به قبل خواهد داشت که برابر با ۱۴۰۰ کیلوگرم است درحالیکه ظرفیت یدک کشی پیکاپ هم ۳.۵ تن اعلام شده است. دیگر موتورها بدون تغییر باقی ماندهاند و همچنان شامل همان نمونههای ۱.۹ لیتری دیزلی با ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲.۴ لیتری بنزینی با ۲۱۰ اسب بخار قدرت میشود. نیروی این موتورها بسته به تیپ به چرخهای عقب یا هر چهارچرخ منتقل میشود.
لندترک جدید در داخل به یک صفحه آمپر دیجیتالی ۷ اینچی جدید مجهز شده که در کنار نمایشگر ۱۰ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی قرار میگیرد. روی غربیلک فرمان نیز حالا لوگوی جدید پژو دیده میشود درحالیکه تجهیزات ایمنی حالا شامل سیستمهای کمکرانندهٔ پیشرفتهتری مثل کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف و حرکت دوباره و سیستم تشخیص نقاط کور میشود. البته این سیستمها فقط در نسخهٔ ۲.۲ لیتری توربودیزل جدید ارائه میشود.
لندترک مثل قبل در نسخههای دو کابین و تک کابین عرضه میشود که به ترتیب ۵.۳۹ متر و ۵.۳۳ متر طول دارند. این پیکاپ در داخل هم به لطف صندلی نیمکتی ماژولار جلو میتواند تا شش سرنشین را حمل کند. پژو لندترک در ۴۰ بازار مختلف در سراسر جهان عرضه میشود که اکثر آنها در آفریقا، خاورمیانه و آمریکای جنوبی هستند.
source