Wp Header Logo 1466.png

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این دوره از نمایشگاه خودرو شانگهای، تمرکز اصلی بر خودرو های الکتریکی، تکنولوژی های هوشمند رانندگی خودکار، معماری انواع جدید باتری ها و طراحی محصولات متناسب با بازار چین وجود خواهد داشت. برند های مطرح جهانی از جمله خودروسازان آلمانی، آسیایی و آمریکایی برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای حضور در این رویداد داشته‌اند و در تلاش هستند تا با جلب توجه مصرف‌ کنندگان چینی، سهم بازار خود را در این کشور تقویت کنند.

سه برند بزرگ آلمانی یعنی Volkswagen ، Audi و BMW ، با نمایش طرح‌ های جدید و مدل‌ هایی که به شکل خاص برای بازار چین طراحی شده‌اند، قصد دارند دوباره در رقابت با برند های بومی چین به میدان رقابت بازگردند.

فولکس‌واگن اعلام کرده است که در این نمایشگاه 3 خودروی مفهومی الکتریکی را معرفی می‌کند که برنامه تولید انبوه آنها از سال 2026 آغاز خواهد شد. همچنین این شرکت از سرمایه‌گذاری 1 میلیارد یورویی در شهر Hefei چین برای احداث مرکز توسعه و تولید نسل جدید خودرو های الکتریکی خبر داده است. هدف ساخت این مرکز کاهش زمان توسعه تا 30 درصد و بهبود پاسخ‌دهی به نیاز های بازار چین است.

آئودی هم در همکاری با شریک چینی خود یعنی کمپانی SAIC تصمیم دارد از برند جدیدی به نام AUDI E رونمایی کند. قرار است نخستین خودرو این برند در قالب یک مدل مفهومی پرقدرت با باتری به ظرفیت 100 کیلووات‌ساعت و پیشرانه با 764 اسب‌بخار قدرت در شانگهای معرفی شود. این محصول دارای معماری 800 ولتی بوده و طراحی آن با تمرکز کامل بر سلیقه مصرف‌ کنندگان چینی انجام شده است.

کمپانی BMW هم قصد دارد مدل‌ هایی مثل i7 M70L و XM Label Red را در شانگهای معرفی کند. این شرکت اعلام کرده است که بیش از 70 درصد از توسعه سیستم‌ عامل جدید محصولاتش در چین انجام شده و سرمایه‌ گذاری تحقیق و توسعه خود را در این کشور 3 برابر کرده است.

 

source

separjelo.ir

توسط separjelo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *