تیتر20 – نوروز 1404 در سالی آغاز شد که دریافت خدمات پس از فروش و برخورداری از قطعات اصلی برای بخشی از مصرف کنندگان به یک نگرانی و دغدغه بدل شده بود. با این حال رضایت حداکثری مشتریان نشان می دهد که در کنار کاهش انتظار،کاهش زمان تعمیرات ، پاسخ گویی به 99 درصد تماس ها ، ارائه خدمات شبانه روزی ، خدمات ویژه و بازرسی مستمر، عرضه قطعات از سوی 273 فروشگاه ویژه ایساکو ، نقش ویژه ای ایفا کرده است.
نقش غیرقابل انکار ایساکو
در این میان به نظر می رسد که با توجه به وضعیت بازار قطعات باید هم نقشی خاص و هم نقشی غیر قابل انکار برای ایساکو در نظر گرفت.
برای درک بهتر این نقش یادآوری وضعیت بازار لوازم یدکی و قطعات خالی از لطف نیست.
طی سال های اخیر به خصوص بعد از تحریم ها، افزایش قیمت خودرو و نرخ ارز ، منجر به افزایش شدید قیمت لوازم یدکی نیز شده است.قطعاتی که در بهترین شکل ممکن عرضه می شوند. به نحوی که تشخیص آنها برای مصرف کنندگان و مردم عادی واقعا غیر ممکن است.
کسب سود بیشتر بدون توجه به عواقب مخربی که جان و سرمایه مصرف کنندگان را در خطر می اندازد به قدری اولویت پیدا کرده که متقلبان را به سمت هرچه بیشتر حرفه ای شدن هدایت کرده است. این حرفه ای بودن خود را در عرضه قطعات تقلبی با قابلیت غیر قابل تشخیص بودن بدل کرده است.
دراین شرایط ، شرکتی مانند ایساکو به دلیل جایگاه شرکت مادر و از آن مهمتر مسئولیت اجتماعی از همان ابتدا تلاش کرده است تا در مقابل این تقلب و تزریق قطعات تقلبی به بازار و متضرر شدن مشتریان ایستادگی کند. این شرکت در این سال ها توانسته است روش های متفاوت و مختلفی را برای شناسایی کالای اصلی خودش با کالای تقلبی ایجاد کند.
بسته بندی متفاوت ،کد گذاری ، امکان استعلام به روش های مختلف و بازرسی و رصد لحظه به لحظه فروشگاه های ایساکو از جمله این اقدامات به شمار می آیند.
با این حال این شرکت نمی تواند بر تمام بازار نظارت داشته باشد.به همین علت در طرح نوروزی ایران خودرو دست به کار زد که هم مشتریان و هم در صورت نیاز تیم های امداد با کمترین دغدغه بتوانند به ارائه خدمات بپردازند.
در طرح 19 روزه خدمات نوروزی ایران خودرو ، ۲۷۳ فروشگاه کشیک ایساکو با گستردگی صحیح به وسعت ایران ازیک سو توانستند قطعات مورد نیاز را به موقع ارائه کنند و از سوی دیگر مانع از سودجویی متقلبان و فروش قطعات تقلبی به مصرف کنندگان شوند.
به بیان ساده تر ایساکو با فروشگاه های کشیک و تقدیم قطعات اصلی با قیمت و کیفیت مناسب ، در کنار اعتماد سازی سال های اخیر ، علاوه بر رفع دغدغه مصرف کنندگان نقش مهمی در کسب رضایت 96.5درصدی مردم از خدمات نوروزی ایران خودرو ایفا کرد.
source