Wp Header Logo 184.png
مهدی رادمنش با اشاره به سورن به‌عنوان یکی از محصولاتی که از این پیشرانه بهره‌مند خواهد شد، گفت: در شرایط کنونی و پررنگ شدن اهمیت کاهش مصرف سوخت، در صورت حمایت از مشتریان خودروهای دوگانه‌سوز، ظرفیت تولید این محصولات به‌راحتی قابل افزایش است. توسعه ناوگان تاکسی‌رانی گازسوز راهکار بسیار موثری در کاهش سبد مصرف بنزین در این ناوگان است که نیازمند حمایت دولت از تاکسی‌رانان برای جایگزینی با خودروهای فرسوده شبکه تاکسی‌رانی است.

وی افزود: موتور EF۷ پایه‌گازسوز که سوخت اصلی و پیش‌فرض آن، گاز طبیعی فشرده است، در نسخه توربو از توان و گشتاور بالاتری نسبت به نمونه تنفس طبیعی برخوردار بوده و با توجه به عدم آسیب به اجزای داخلی آن در اثر استفاده از سوخت گاز، استهلاک پایینی داشته و گزینه مناسبی برای ناوگان تاکسی‌رانی و حتی مشتریان عادی به شمار می‌رود.

رادمنش ادامه داد: سورن‌پلاس محصولی است که در ناوگان حمل‌ونقل عمومی نیز مورد توجه است و مشتریان زیادی دارد که با ارتقای موتور آن، رضایت‌مندی بیش‌تری برای مصرف‌کنندگان حاصل خواهد شد.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو گفت: تعامل و تفاهم مناسبی با وزارت کشور برای تولید و عرضه این خودرو در شبکه تاکسی‌رانی صورت گرفته و امکان افزایش ظرفیت تولید و عرضه آن نیز فراهم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو محصول وانت آریسان۲ و سورن‌پلاس به صورت دوگانه‌سوز تولید می‌شوند که با توجه به استقبال مشتریان از این محصولات، آمادگی برای افزایش ظرفیت تولید آن‌ها وجود دارد.

source

separjelo.ir

توسط separjelo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *