Wp Header Logo 1388.png

فولکس واگن تائوس 2025 به عنوان نسخه به روز رسانی شده از مدل قبل، شباهت بیشتری به سایر محصولات فعلی برند آلمانی پیدا کرده است. این خودرو در فضای داخلی و همچنین مشخصات فنی هم تغییراتی را به همراه دارد.

فولکس واگن تائوس 2025 از اواخر امسال به مشتریان تحویل داده می‌شود. قیمت این مدل هنوز اعلام نشده است، اما انتظار داریم که با رقمی بیشتر از قیمت 25و420 دلار برای تیپ S از مدل فعلی، روبرو شویم.

طراحی فولکس واگن تائوس 2025

جلوپنجره با ابعاد بزرگتر از قبل به بخش پایینی سپر جلو منتقل شده، در حالی که بین چراغ‌ها، یک پنل نورانی قرار گرفته است تا نمایی شبیه به مدل‌های GTI، جتا و ID.Buzz را شاهد باشیم. در کلیه تریم‌های تائوس 2025، چراغ‌های LED نصب می‌شود. در نمای عقب هم با نوار نورانی بین چراغ‌ها مواجه هستیم.

فولکس واگن تائوس 2025

فولکس واگن تائوس را می‌توان خودرویی موفق دانست. این محصول از زمان شروع عرضه در ایالات متحده در سال 2022 تاکنون، سالیانه 60 هزار خریدار را به طرف خود جلب کرده است.

برای ادامه این موفقیت، چند طرح جدید برای رینگ‌ها و اضافه شدن سه رنگ سبز Bright Moss، آبی Monterey صدفی و خاکستری Monument به تائوس 2025 اضافه شده است.

کابین و امکانات فولکس واگن تائوس 2025

در فضای کابین فولکس واگن تائوس 2025 می‌توان نمایشگر جدید 8 اینچ لمسی به جای نمونه 6.5 اینچی قبلی و طراحی جدید بخش بالایی داشبورد و کنترل سیستم تهویه را تشخیص داد.

یک قدم بالاتر از تیپ پایه یعنی از تریم SE به بالا، دستیار پارک و سامانه نور تطبیق‌پذیر چراغ‌های جلو به صورت استاندارد نصب می‌شود.

معرفی فولکس واگن تائوس 2025

مشخصات فنی فولکس واگن تائوس 2025

همچون مدل قبلی، فولکس واگن تائوس 2025 به پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده است. البته به لطف نصب رینگ پیستون و انژکتور جدید، افزایش ابعاد اینترکولر و محل جدید نصب توربو، نیروی پیشرانه با 16 واحد افزایش به 174 اسب‌بخار قدرت رسیده است.

خروجی پیشرانه از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سامانه 4Motion به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این جعبه‌دنده جایگزین نمونه 7 سرعته دوکلاچه قبلی می‌شود، تغییری که بنابر اعلام فولکس واگن، به درخواست مشتریان اتفاق افتاده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

separjelo.ir

توسط separjelo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *